tiistai 3. toukokuuta 2016

Aika menee nopeasti :D

Hellou! Enpä olisi uskonut että tässä tulee näin pitkä väli! Kosmetiikan ihana ja yllätyksellinen maailma vie mukanaan. Anumati Naturals sarjani tuotekehitys ja uusien raaka-aineiden opiskelu jatkuu. Voi sitä riemua ja joskus todellista harmitustakin. Muistelin tuossa ensimmäisiä kokkauksiani kosmetiikan maailmassa kun sain voiteen räjähtämään! Ajatuksena oli luoda voide, joo-koivunmahlasta. Koivumahlassa on paljon sokereita, loistava alusta myös muulle teollisuuden muodolle. Muistetaan, että mahlan säilyvyys on varsin rajallinen.



Sattuuhan sitä, onneksi kukaan ei loukkaantunut :D Nykyisin olen varovaisempi..
Kaikki lähtee minulla mielikuvasta tai jopa tuoksusta, maisemasta tai tunteesta.
Pidän siitä että voin mielessäni maalata valmiin tuotteen ja minulle tämä on elämänmakuista taidetta.
Innostun ja teen, tässä on pitkäjänteisyyttä myös mukana.
Ihanaa kun kesä todella näyttää tulevan, Mielessä pyörii rantamaisemat, koivun (juu kyllä!) oksat tuulessa, Amerikan rauta ja rock roll.



Puhtaan pyykin tuoksu leijailee. Muistan kun meillä oli pienenä pyykkipäivä. Istuin keinussa, jonka Pappani oli tehnyt suuren Tammen oksalle.
Mummo hyräili ja puheli Karjalan murretta ja pyykkipojat olivat essun taskussa valmiina ripustamaan. Tämä on minun kaunis Suomi-filmi muistoni, 70-luvun Suomesta.
Lapsuudessa kaikki vesi nostettiin kaivosta. Kaivoon vesi tuli lähteestä.
Vieläkin kevätesikot jotka olivat jo mummon peruja, kukoistaa kukkapenkissä.
Monet hyvät vinkit ja neuvot seuraavat vieläkin minua, Sytyke kaikkeen tulee omista juurista.
Olen luonnon lapsi ja nautin siitä että saan olla lähellä luontoa.
Kaupungin hälinä ei ole minua varten. :)



Ihanaa aurinkoista viikkoa <3



2 kommenttia:

  1. Jes, mahtavaa, että tää blogi on aktivoitunut! Aihealue (luonnonkosmetiikka) kiinnostaa kovasti, joten mielelläni luen täältä uusia postauksia. :)

    VastaaPoista
  2. Hei 😊 Kiitos palautteesta. Haluan tehdä juttuja mitkä liittyy luonnonkosmetiikkaan, raaka-aineisiin,vanhoihin ja uusiin juttuihin 😉.

    VastaaPoista